24 Nisan 2012 Salı

ŞU SIRALAR BEN..

Selam :) Ben geldim gayet dinlenmiş ve mutlu bir şekilde ..Umarım sizlerde yetrince keyiflisinizdir..Tatil günlerimde de anladım ki benim bazı alışkanlıklarım oluşmuş  :)

TÜRK KAHVESİ

Daha önceleri hiç mi hiç sevmediğim ama şimdilerde müptelası olduğum içiçeğim.İşyerinde her öğle arası 1+1 fincan içince .d evde de gözlerim Türk kahvesi arar oldu artık haftasonları da benimle :)

FOTOĞRAF

Önceden sevmediğim birşey daha :)Çekmeyi ve çektirmeyi hiç mi hiç sevmediğim fotoğraf , şimdilerde en büyük hobim olmaya aday.. Boş kaldığımda çektiğim fotoğraflar üzerinde oynamak çok fazla keyif vermeye başladı ve  sizinle paylaşmak istedim..Henüz yolun basındayım ama :)Nasıl olmuş ?Beşiktaş ..

ÇİKOLATALI..
Standart kahvaltım haline gelen Kepek ekmeği+peynir+domates+zeytin + maydonoz dan sıkıldığım an arkadaşlarla karar verip yemeye basşladık..Sabahları soğuk süt ile enfes oluyor..Çalışan bayanlara tavsiye ederim :)

BLAZER CEKET
Dolabımda kaç tane oldu bilmiyorum.Ama eklemeye devam edeceğim kesin gibi görünüyor :)

MÜZİK
Bu ara dinlediğim ve dinlerken keyif aldıpım bir parça..

VEEE TABİKİ BLOGUM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)