24 Aralık 2012 Pazartesi

TASARIMLARIM SATIŞTA..


Merhaba arkadaşlar, benimde sizlerinde beklediği gün geldi çattı,tasarımlarımlarımın sadece birkısmını bu haftasonu yetiştirebildim :) devamı daha sonra inşallah..şöyleki beğendiğiniz tasarımımı altına yorum yazıp belirterek yada benlimoda@hotmail.com adresine mail atarak satın alabilirsiniz.Fiyatları gayet makul,birkaç tane model benim tarafımdan bir kez giyildiği için,biraz daha uygun tuttum fiyatları..beğendiğiniz modelin fiyatını benden öğrenebilirsiniz,yorumlarınıza ve maillerinize çok çabuk cevap vermeye  çalışıcam , unutmayın şimdilik hepsinden birer adet :)Gömlekler kombin için benim dolabımdan,narçiçeği olan zara,beyaz olan ise ipekyol..
 Deri etek.. Siyah deri ve zımbanın  gümüş oksit zımbanın uyumu :)umarım beğenirsiniz ..

 Etek kumaşım İPEK' tir. Bu model biraz daha özel bu nedenle,uçuş uçuş bir eteğe sahip olmak isteyenler için ..

 Daha önce sizlerel paylaşmıştım bu takımı..Sizlerin önerileri doğrultusunda isteğe göre takıp çıkartılabilen bir kemer diktirdim hemen :)
 Ceket twıst, eteğim ile kolay kombine edebileceğiniz bir parçayıda koymak istedim, isteyen bu ceketi de etek ile birlikte satın alabilir benden..
Prenses bluz :) Yorumlarınızı ,önerilerinizi ve maillerinizi bekliyorum kızlar,hepinizi seviyorum,hoşckalaın ;;)

17 yorum:

  1. Hepsida cok guzellet.bol satislar.peplumly takima bayildim.fiati kac acaba

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok ciciş sen bunları giymiyo musun artık süperler zımbalı etegin fiyatı ne acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler :) Ekru peplum takım 140 tl.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim elacım :)Zımbalı deri etek 70 tl ;)

    YanıtlaSil
  5. bol satışların olsun inşallah hepsi çok güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım :) siz blogger arkadaşlarımın da desteği ile inşallah tasarımlarım daha çabuk yayılır herkeslere :) desteğinizi bekliyorum kızlar ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzel canım hayırlı olsun bol satışlar inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Bety bop : Teşekkür ederim canım ;)

    YanıtlaSil
  10. Moda Sare; Teşekkür ederim canım,desteğini bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden güzel :) rabbim hayırlı bol kazançlar versin inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. hepsii ayrı güzell ama zımbalı eteğinğzden gözümü alamadım :)kalıplarını yada nasıl diktğinizi paylaşmanız mümkün müü :)

    YanıtlaSil
  13. Ben çalıştığım için aynı zamanda bunları dikmeye neyazık ki fırsatım olmuyo :( fakat terzime sorarım canım :) kalıpsız oluyo bu,kendi kafanda hesaplayıp beline göre birleştiriyosun diye biliyorum.Yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. canım bol satışlar dilyorum...
    ama günlük için biraz abartılı...
    daha sade şeyler de bekliyoruz senden :))
    çok öptüm.......

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler canım :) uygun fiyetlı ve günlük olmayan şeyler sunmak ıstedım.inşallah günlük modeller de olcak

    YanıtlaSil
  16. merhaba bloğunu yeni keşvettim yorum yapmadan geçemedim kıyafetller çok hoş canım allah yolunu açık etsin :)

    YanıtlaSil
  17. Maşallah hepsi birbirinde güzel bol satışlar bol bereketli kazançlar olsun inşaAllah:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)