26 Aralık 2012 Çarşamba

DERİ PEPLUM TASARIM ETEĞİM/KOMBİNİM..

Merhaba kızlar :) ben geldim,yeni bir tasarımla ve kombinlenmiş hali ile .. Bu sıra deri detaylara takmış durumdayım, gördüğünüz üzere,daha da uzun süre devam edecek gibi görünüyor.. Eteğin en sevdiğim yanı kışlın rahatlıkla giyilebilmesi ve tam istediğim gibi tok durması..Ben bunu tee bayramda giydim :) sizlerle ancak paylaşabiliyorum,kusuruma bakmayın lütfen :) Umarım beğenmişsinizdir,yorumlarınızı bekliyorum,buarada şifayı kaptım ben, :( kendinize dikkat edin kızlar ,benden söylemesi :) bol bol yeşil çay, limon tüketin ben öyle yapıyorum ..Sizleri seviyorum, :)






EŞARP: VAKKO / GÖMLEK: İPEKYOL / ETEK : BENLİ MODA

40 yorum:

  1. eteğinizin detayı çok hoş bırazdaha uzun olabilirdi sanki deri peplum kısmı fermuar detayıda guzel eşarbınızıda bayağı uzun yapıyorsunzuz. yani arkadan 1 karış flama gibi sallananlardan değilsiniz hoşuma gitti. gömleğinizin vintage detaylaınıda çok sevdim. keşke booydan görrebılseydım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım yorumun için :) eşarbı uzun seviyorum ben,hem öyle daha hoş duruyor, diğer türlüsü hoş değil.
      Senin için boydan olanı da eklerim daha sonra ;)

      Sil
  2. eteğe gömleğe eşarba ayrı ayrı bayıldıımmm :)ykası çok güzelll sanada çok yakışmış :)çok geçmiş olsunnn lipton 5 i bi arda çayı var bn hep içiyorum çok rahatlatıyor tavsiye ederim :)sevgilerrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim ya saol :) bende doğadan 7 otlu içiyorum,ama onu da denerim :) hepsine de bayıldığın için teşekkür ederim :D

      Sil
  3. ilk fotoğrafta vakko etiketinemi yoksa eteğemi bakmamız gerekiyordu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım , tabiki eteğin arka görüntüsüne ,uzun yaptığım için eşarbımı marka da görünmüş ,ama bakmak isteyen eşarba da bakabilir :)

      Sil
  4. herşeye teker teker bayıldımm yaa çok güzel her bir parça emegine saglık çok geçmiş olsunn ii bak kendine öpüldün :)

    YanıtlaSil
  5. kombinin çok hoş ama eşarbın dahada bir hoş bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bnde çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  6. canım çok geçmiş olsun...
    Allah şifa versin...
    benim peplumlarla pek aram yok :((
    ama bu etekteki peplum aşırı değil yani yerinde olmuş...
    gömleğinle de çok güzel kombinlemişsin...
    hoş olmuş...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım benim, ben seviyorum peplumu nedendir bilinmez :)

      Sil
  7. Öncelikle geçmiş olsun. Eteğin çok güzel dediğin gibi tok durması güzel duruyor ve gömlekle güzel bir kombin olmuş ^^

    YanıtlaSil
  8. çok zarif olmuşsun masallah.şık sade ve asil diye ben buna derim. mutlu günler de giy insallah canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :) o senin zarifliğin.Çok teşekkür ederim..

      Sil
  9. etekk ve gömleğe bayıldım. daha sade bir eşarp olsaydı daha hoş olabilirdi. güzel günlerde giyin.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım ;) birgün daha sade bir eşarpla yada şal ile de denerim :)

      Sil
  10. çok güzel olmuş, gülerek giyin

    YanıtlaSil
  11. çok çok güzel...
    Dikişin işçiliğin muntazam olmuş..
    ellerine sağlık

    buda satışa çıkıcakmı .?

    YanıtlaSil
  12. Bu benimmm :)ama isteyen spariş verebilir tabiki..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hım kıskandım ozaman :)
      sen giyin rahatlığını tecrübe et satış için de yaparsın nede olsa :)

      bu arada yeni yılında mutluluklar diliyorum..♥

      Sil
  13. Bende dikişle ilgilenen biriyim hatta yalnızca dikiş dikerek dolabımı düzenliyorum. Çok uzun süredir hazır giyime yanaşmadım.
    En kötü dikişim bile hazırdan güzelmiş gibi geliyor sonuçta kendi emeğim. Ve bence her kıyafette olduğu gibi etek olsun bluz olsun güzel kombinlendi mi kendini gösteriyor. Yoksa ne kadar güzel dikersen dik...
    İşte bu yüzden hem emeğine sağlık. Hem kombinine... :D Muntazam dikişine nazarlar değmesin inşallah... :)

    YanıtlaSil
  14. This looks great! Nice blog!

    YanıtlaSil
  15. bayıldım hem eteğe hem gömleğe

    YanıtlaSil
  16. allahım rüyamı görüyorum.bu gerçekmi ba yıl dım.ellerinize saglık.takipteyim.banada beklerim:)sevgiler

    YanıtlaSil
  17. :)Ay ay çok teşekkür ederimm canım :) gelirim mutlaka..

    YanıtlaSil
  18. Gömlek de kendi tasarımınız mı? Bayıldıım :)

    YanıtlaSil
  19. hiiii Allah'ım bayıldım ben bu kombinee eteğe gömleğe :) süper olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim canımm :)

    YanıtlaSil
  21. gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Başarılı bir tasarımcısınız

    YanıtlaSil
  22. ben eteği çok beğendim alma şansımız var mı acaba ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , tabiki :)
      madame.modista@gmail.com adresine mail atabilirsiniz

      Sil

Değerli yorumlar :)