5 Şubat 2013 Salı

BEKLENEN NİŞAN KOMBİNİ :)

Selam kızlar , bir mesainin daha sonuna geldik, ve çok mutluyum, çıkmadan iki kelam edip nişan kombin fotoğraflarımı paylaşmak istedim,bol fotoğraflı bir post sizleri bekliyor :) dört gözle bekleyenlerininz var biliyorum :) Yeni kapanana ve benden fikir almak isteyen arkadaşlarım oluyor ve bu beni çok mutlu ediyor, bilin istedim :) nişana gelince evde olduğu için çok abartmaya gerek olmadığını düşündüm, gelin kızımızı da bir görün istedim :) şimdilik bukadar kendinize iyi bakın :)








Ceket : H&M / Gömlek : İPEKYOL / Eşarp : VAKKO / Ayakkabı : ZARA / Etek Pantolon : MADAME MODİSTA / Çanta : PULL AND BEAR / Bileklik : İPEKYOL
Vee buda sevgili gelinimiz :) ondan önce arkadaşım.. Çok tatlı bir geline sahibiz, kalbi de yüzü gibi güzeldir :) hayırlısı olsun diyelim, Kıayfetin rengi ve modeli çok hoş, saks  ve dore uyumu gayet güzel olmuş değilmi :)

37 yorum:

  1. sade ve abartısız bir kombin olmuş...
    bence tam yerinde :)))
    gelin hanımada mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şirinecm, sadelikten yana oldu bu kombinim :) beğenmene sevindim

      Sil
  2. Çok hoş olmuşsun canım.tarzını benimkine yakın buldum.nişan evde olduysa bencede abartmak gereksiz.ben zaten normalde de abartıyı sevmem.yaşantımda her konuda sadeliği ön planda tutarım.bloğunu izlemeye almıştım.banada beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba şule :) Tarzımızın benzer olmasına sevindim :) fikir alışverişinde bulunabilirz;) bloguna glicem canım ,sevgiler..

      Sil
  3. canımm çok tatlı olmuşssn :)eşarp çok yakışmş sana kuğu gbisn yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canımm çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum,şımardım :):)

      Sil
  4. çok şeker olmuşsun yine etek mi o yoksa pantolon etekmi kumaşı çok hoş mutluluklar arkadaşına şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım, etek pantolon :) bu tarz gömleklerle kolay kombinliyorum..

      Sil
  5. çok şeker olmuşsun yine etek mi o yoksa pantolon etekmi kumaşı çok hoş mutluluklar arkadaşına şimdiden :)

    YanıtlaSil
  6. Kıyafetin çok yakışmış canım:)
    renk uyumuna bayıldım :))

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim seni maşallah sade yalın ve şık:)
    çantan ayrı güzeldi.hayırlı olsun nişan.

    YanıtlaSil
  8. ayakkabı detayına bayıldım :) nişan hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) ayakkabı detayı bana ait, zara dan aldığım basıc bir ayakkabıyı zımba ile daha şık bir hale getirdim :) beğendiğine sevindim

      Sil
  9. çok sade olmuş ama tam benlik :) ve bu tarz çantalara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. himm sende sade giyinmeyi sevenlerdensin :) en güzeli..

      Sil
    2. aslında şimdilik :) okul bitince fırfırlı allı pullu bi kız olacağıma dair derin emareler var :D

      Sil
  10. gayet sade ve aynı zamanda şık olmuşsunuz , özellikle ceket ve ayakkabılarınız bu şıklığı ön plana çıkartmışlar. Parçaları ayrı ayrı görseydim '' -bir daha düşün istersen biraz sade gibi'' derdim ama kombin olarak hoş olmuş yakışmışta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım başta bende çok mu sade kii demiştim kendi kendime :) ama giyindim ve yeterli olduğunu düşündüm :) güzel yorumun için teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  11. çok şık olmuşsunuz.:)

    YanıtlaSil
  12. eşarplarına bayılıyorum valla.daha çok şal takan biri olarak, beni son zamanlar eşarpa özendiriyosun bilesin :) çok şık olmuşsun. arkadaşına da mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim canım :) şal çok rahat tamam ama eşarbın da yeri ayrıdır :)

    YanıtlaSil
  14. Allah tamamına erdirsin canım...

    YanıtlaSil
  15. :) bence de şal güxel de eşarp bir başka duruyor

    YanıtlaSil
  16. he hoş görünüyosun arkdşım
    kombinde yüzündeki tebessümde çok hoşsun

    YanıtlaSil
  17. CANIMM BENİM :) ÇOK SAOL,ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  18. merhaba canım. blogunu 1 hafta önce falan gördüm ve çok begenip yazdığın bütün yazıları okudum, yaptıgın kombinleri çok begendim. ben şu anda açıgım ama yaza doğru kapanmayı düşünürüyorum. ve rica etsem ipek şalları nerden aldıgını yazarmısın. ve nasıl baglandıgını ne kadar oldugunu falan... şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, öncelikle benden fikir almak istemene çok sevindim :)hayırlı olsun şimdiden. İpek şallarımı eğer ipekevi istersen kapalıçarşıdan alıyorum 100 tl, fakat ilk etapta armanda şalları da kullanabilirsin, eşarp mağazalarının hemen hemen hepsinde vardır armanda şallar,fiyatı 65-70 tl civarı :) sen henüz yeni kapanacağın için birkaç tane alman gerekir :) sana tavsiyem çok beğenipte sürekli giyemeyeceğin kıyafetler alma,ilşk önce dolabında mutlaka olması gereken jean etek, düz renk pilili etekler ve renk renk gömlekler alman , pantolon giymek istersen tabi tunikler de alman gerekir, işin zor :) etek konusunda yardımcı da olabilirm. http://benlimoda.blogspot.com/2012/12/tasarimlarim-satista_24.html bu linkten bakabilirsin,yada istediğin model olursa ona göre konusabilriz canım, tekrar hayırlı olsn :)

      Sil
  19. Kombininizi çok beğendim ama gömleğin rengine daha çok bayıldımm :) Güle güle kullanınn :)

    YanıtlaSil
  20. tarzınıza bayıldığımı söylemeliyim
    sade ve çok şıksınız...

    YanıtlaSil
  21. nişan kombininiz rahat ve modern beğendim ayrıca gelininizin elbisesini nereden ve kaca aldığını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  22. çok tatlısın sen ya
    ben geldimm artık izlemedeyim
    maşallah blogunada sanada;;)))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)