1 Nisan 2012 Pazar

Brown+Mustard..

Eveeet , yine bir haftasonu kombinimle karşınızdayım :)
Dün kuzenime düğün için kıyafet bakmaya giderken giyip çıkmış bulunduğum kombinim ..Herkez gibi bende alışveriş sonrası halsiz,bitkin yorgun olanlardanım .d durum böyle olunca son zamanlarda cok rahat giyinmeye başladım topuklu ayakkabılarımın yanından bile geçmiyorum :) dün öyle çok yorulmuşum ki bugün canım sadece evde kalıp dinlenmek istedi ve evdeyim sizlerleyim :) gözlerimin haline aldırmayın ,sanırım cuma gecesi birazcık fazla uyumusum ama birazcık .p
Bu ara toprak tonlarına takık durumdayım her rengi severim aslında neredeyse her renk kıyafetim vardır . İyi bir şekilde kombinleyebildikten sonra fiyatı , rengi cok da mühim değil bana göre..Yaz geldiği zaman bu tonlardan uzaklaşırım biraz kabul etmeliyim .d elim hep canlı renklere gider napıyım renkli bir kişiliğim .p



 Üzerimdeki hırkayı cok uygun fiyata mangodan almıştım hatta fotoğraflayıp paylaşmıştım sizlerle..Nasıl olmuş :)

Hırka : Mango / Bluz : Ben'li Moda / Etek : Ben'li Moda / Bileklik : Stradivarius / Eşarp : AKER / Çanta : Koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)