25 Nisan 2012 Çarşamba

FUSYA ETEK KOMBİN

Merhaba;
Gününüzün çoook güzel geçmesi dileğiyle başlıyorum postuma.Ben biraz rahatsızım haftasonundan belliydi grip olacağım ama kasmıştım olmamak için,kısmet bugüneymiş :)
Rengarenk bir kombin ile karsınızdayım.Eteğin rengine bayıldımm öncelikle bunu söylemek istiyorum.Ben renkli giyeinmkten hoşlanan biriyim  bunu artık anlamışsınızdır :)
Etek tam bir tasarım harikası ,eğer böyle bir etek giymek isterseniz cesaretinizi konusturacaksınız bayanlar :)Beni soracak olursanız tabiki hiç tereddütsüz havada kapardım :)Ama belki biraz daha az dikkat çekmek adına pastel tonlarda bir şal olabilir eşarp yerine..Ben dikkat çekmek isterim derseniz böyle bir eşarp olsun derim ;)İşyerimde son dakikalarım birazdan kalkıp servisime binip dooğru kına gecesi..

Yorumarınızı beklerim.Kocaman öpüldünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)