28 Haziran 2013 Cuma

İSTEYENLER İÇİN SÖZ KIYAFETİMİ KİRALIYORUM :)

Merhaba kızlar, size söz veripte tutamadığım çok az oluyor, nuda onlardan biri resmen bir fotoğraf çekip koyamadım şuraya :( kusuruma bakmayın nolur..elimde olan fotoğraflardan bir kolaj yaptım :) az çok model belli oluyor..Çok severek giydim elbisemi,herkes de çok beğendi,umarım sizlerde beğenmişsinizdir.
Evde söz yapmak isteyip de söz kıyafetimi soranlar için şöyle bir fikir geldi aklıma..Söz kıyafetimi çok uygun fiyata isteyenlere kiralamak,böylelikle evde söz yaptığı için çok masraf etmek istemeyen arkadaşlar da o telaşı kolaylıkla atlatmış  olurlar :)Hemde benim tasarımım bir kıyafeti başkalarının giymesi beni mutlu eder.. Nasıl fikir?

18 yorum:

  1. harika olmuşsun canım çok tatlı çıkmışsın.. ellerine sağlık.. çok güzel olmuş gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. allah tamamına erdirsin hayırlı olsun ayrıca kıyafetin çok güzel

    YanıtlaSil
  3. gerçekten kıyafetiniz çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hacer :) daha iyisi senin olsun

      Sil
  4. çok güzel şahsen çok beğendim fıstık gibi olmuşsun:) allah yüzünü hep güldürsün canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım :) seninde yüzün hep gülsün

      Sil
  5. çokk şirin olmuşsun Allah bozmasın şalın rengi de çok hoş ipekevi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elacım nerelerdesin?:) Teşekkür ederim canım, evet şal ipekevi..

      Sil
  6. kıyafetin çok güzelmiş sana da çok yakışmış:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben uzun zamandır bloğunuzu takip ediyorum, paylaşımlarınız çok hoş :) ben de bloğuma beklerim, kıyafetiniz bir harika, belki bir gün sözüm ya da nişanım olursa sizden fikir alırım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,uzun zaman boyunca beni takip eden insanları ben de takip etmeye çalışıyorum :)hemen boguna gelıyorum ..Kıyafet hakkındaki yorumun içinde çok teşekkür ederim canım..

      Sil
  8. Selam blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler...http://ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. puf kol olması çok hoşuma gitti sizin tasarımınız mı bu arada benimde yepyeni bir blogum var beklerim

    YanıtlaSil
  10. Tesettürde hem şık hem sade birşeyler ürettiğiniz için öncelikle teşekkür ediyorum. Çok meşhur markaların yatak örtüsü gibi kıyafetlerini gördükçe çıldırıyorum. Tebrikler her şeyden öte, çok beğendim, imrendim ne yalan söyliyim :)Ben de dikiyorum da sadece dikiyorum yani :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)