8 Şubat 2013 Cuma

KAPALI ÇARŞI GEZİSİİ / KOMBİN

Selam fıstıklar; haftanın son postu  ve bol fotoğraflı bir  post ile karşınızdayım :) artık okadar sabırsız bir hale geldim ki, bir fotoğraf çekince hemmen sizlerle paylaşmak istiyorum :) bağımlınız oldum sanırım :D neyse bu kötü birşey değil. Bu postun asıl amacına gelelim daha doğrusu nedenine :) İki post öncesinde kuzenimin nişan postunu yapmıştım biliyorsunuz, işte o nişan için akrabalarımız İstanbul a geldiler, saolsunlar :) bunlardan biri de benim deli dolu kuzenim Hülya ablam :) kendisi İzmir'den geldi, malum ben çalıştığım için çok fazla ilgilenemedim, kekler pastalar hep kardeşimden çıktı :) ellerine sağlık. Bende pazar günü biraz geç uyanıp güzel bir kahvaltı ettikten sonra hadi çıkalım bir Kapalı çarşıya gidelim dedim,tabiki hemen onaylandım :) ve çıktık , kapalı çarşıdayız :)

 Bir ara kapalı çarşıdan çıkıp mahmutpaşa tarafına doğru yürümeye başladık ki bu mağazayı gördüm, çok güzel elbiseler,abiyeler vardı burada, fiyatları gayet uçuk :) şu ikinci olanı sorduk, 1600 tl :) tabi bunu nişanınız için düşünürseniz ve özel bir model olsun derseniz fiyatı sizi çok üzmeyebilir, fakat yinede bana fazla geldi, tamam çok güzel, çok şık,kumaşı harika amaa :) yinede fazla..
 Kapalı çarşının içinde bir mağaza, hemen dikkatimi çekti, renk tonları, danteller çok güzell :) çeyiz alışverişlerine başlayan arkadaşlarım oraya da bir baksın derim, ismini de tam hatırlayamıyorum, dantelli birşeydi ama :D içeri giripte fiyatını sormamışım,şimdi farkediyorum ama çok uygun olacagını sanmıyorum,yinede birşeyler alınabilir bence çeyiz bu sonuçta dimi ama :)
 Çok güzeller değilmi :) fiyatları 20 tl den başlıyor.
 Gitmişken bir de şal alayım dedim kendime. Girdim içeri bir güzel hepsini inceledim, maksadım siyahı bulmak :) ama malesef kalmamış, çok satılan hatta en çok satılan renk olduğu için. Bende sipariş verdim,siyah şal gelince havale yapıp şalı alıcamm :) kargoyla bana teslim.. Çok rahatlıcam ama hissediyorum, :) ne kullanacağımız bulamadıgım an hoop siyah şal :D özellikle sabahları işe giderken dolabın önünde zamanımı kaybetmem en azından :)
 Bakınn burda kimler var :) uzaktan gördüğümde gerçek sandım :)
 Bu sandıklar ve alttaki süs tabaklar bir harika, özellikle sandıklara bayıldığımı söylemeliyim. Renkleri çok şeker, malzeme olarak kemik tozu kullanılmış, o nedenle fiyatları bunlarında 25 ten başlıyordu yanlış hatırlamyorsam.Takı kutusu için ideal ;)

 Bu fotoğrafı çıkarken çektim, kollarımdan çekiştiren iki kişiyi deldim geçtim :D ve sadece fotoğrafını çekebildim :( içeri giremedım malesef, birdahaki sefere inşallah :)




 Çok gezeceğimiz için pantolon giymeyi tercih ettim, ayağımda yine hotiç çizmelerim :) okadar rahatlar ki çıkarasım gelmiyor, onları çıkartmam için yazın gelmesi yeterli sanırım :D trenchcoat uzun süredir benimle, ipekyoldan aldım  , fakat geçen gün ne göreyi :( indirime girmiş, böyle olunca moralim bozulmuyo değil :) ama bayadır giyiyorum ona sayarım artık, birde bu rengi kalmamış, siyahı var, almak isteyenlere duyurulur ;) ellerini çabuk tutsunlar.. Kumaşı çok güzel, ben kumaşlara çok önem veriyorum, bir ürünü gösteren başlıca sebep bence . Çantam mango:) indirimden kapmıştım neredeyse bir ay oldu,paylaşamadım..
 Baskın :) kardeşim ve kuzenim..Takıları incelerlerken paparazzilik yaptım onlara.:)


 TRENCHCOAT : İPEKYOL / EŞARP : VAKKO / PANTOLON : RIVER ISLAND / ÇANTA : MANGO
Vee gezimiz sona erdi :) umarım güzel bir seyir olmuştur sizlere de :) güzel kelamlarınızı beklerim arkadaşlar :) Bu arada pazar günü Cadı kızın dırdırı blogunun sahibesi bir buluşma düzenliyor, hastalığımı biraz olsun atmış olursam gitmeyi planlıyorum :) herkes davetli, blogger arkadaşlarıma duyurulur,gelirseniz tanışırız inş :) SEVGİLER..

7 yorum:

  1. oh ne güzel kız kıza akşama kadar gezmişsiniz
    eşarbın da senin gibi renkli:)
    ne yazık ki pazar sınavım var olmayaydı bende gelecektim.başka bahara kaldı benim katılmam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya gelsen çok güzel olur,tanışmayı isterim seninle :)belkim yetişirsin

      Sil
  2. Sinav öncesi içim açildi, gezmis kadar oldum :) Keçiyle koyunun hala durmasina sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. insan Eminonunde kendini kaybediyor oyle degil mi? ;) esarbin yine yakiyor cok hos cnm..
    buarada cadi kizin dirdiri nin bulusmasina katilacagini gordum yorumlarda,
    Allah nasip ederse ben de gelecegim yarin.
    orda gorusup tanismak dilegiyle diyelim o zmn :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım :) ben bulusmadan sonra yorumuna cevap yazabildim yanlız :D çok güzel bir gündü, tanıştığıma da çok memnun oldum ayrıca :)

      Sil
  4. kapalıyı çarşıyı kim sevmezki...
    gez gez doymuyor insan valla :))
    w eşarpbın aynısının pembesi var bende...
    ben çok seviyorum bu eşarbımı bi Paris tutkunu olaraktan :))


    buluşmaya bende gelmek istiyordum ama bi aksilik çıktı :((
    size güzel sohbetler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Evet canım ya bende bekliyodum seni :( keşke gelebilseydin,artık birdaha ki buluşmalarda birbirimizi haberdaar edelim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)