19 Mart 2013 Salı

GELİN KAHVALTI TAKIMI ALALIM :)

Selam fıstıklar, bende buaralar bir çeyiz merakıdır gidiyor :D sürekli birşeyler alasım var ,nedendir bilinmez,şimdi size sorum kahvaltı takımı sade mi olmalı,puanlı mı , çiçekli mi , çizgili mi nasıl olmalı hı?

 Ben aslında üstteki resimdeki gibi birşeyler almayı planlıyorum fakat çok yok onlardan :( eğer bilen duyan varsa bana yazsın lütfen..Bu birazcık mudo gibi duruyor ama markasını bilmiyorum.
 Bu modelin rengi beni benden aldı gerçekten. yoksa öyle meyve desenli şeyleri oldum olası çok sevmem.
 Bunun rengi ve tarzıı çok hoş.Ama yine ender rastlanan tarzda birşey. Bal rengi güzel durmuş, çok beğendim..Tabi kaşık bıçak vs de uyumlu olunca daha güzel.
 Yoksa diyorum böyle çiçekli modellerimi tercih etsem ,napsam ki ??





İşte benim favorim!!! Bayıldımmm..Umarım böyle birşey bulurum ya,biran önce:S Yorumlarınızı bekliyorum, gördüğünüz bildiğiniz varsa bana yazın, bekliyorum kızlar :)
Sevgiler..

37 yorum:

  1. canm birincisi bernardodan bu tür seyleri mısır çarşısından english homedan bernardodan bulabilirsn dha çok arastrp bulmak lazm ama gcen senenindi diye bliyorum birincisi insallah bulursn istedklerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım fikir verdiğin için :) bakıcam

      Sil
  2. canm birincisi bernardodan bu tür seyleri mısır çarşısından english homedan bernardodan bulabilirsn dha çok arastrp bulmak lazm ama gcen senenindi diye bliyorum birincisi insallah bulursn istedklerini:)

    YanıtlaSil
  3. En üsteki Bernardo butterfly serisi canım :) Bende bu aralar kahvaltı takımı arayışındayım en altta paylaştığın beyaz kabartma desenli çok hoşuma gitti her renkle masada sunum yapılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım beyaz kabartmalı benımde favorim fakat , çoğu kişi de bana çok sade sıradan fln dediği için düşünüyorum şuanda :) kararsızım

      Sil
    2. ben de deli gibi kahvaltı seti arıyorum bu ara. bernardo çok tavsiye etmem soluyor. en altta benmbeyaz ürünler güzel şimdi her yerde bulabileceğiniz ufak porselen parçalarla setinizi zenginleştirebilirsiniz ama bana çok otel havasında geliyor tabi kullanacak olan sizsiniz

      Sil
  4. bernardoya bak derim en üstteki kelebekli model bernardo dan.bende çok beğenmiştim hatta almayı planlıyorum :) onun gibi bi çok tatlı modelleri var shop.bernardo.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım, bakalım bi resimdeki gibyse alırım belkı bende onu :)

      Sil
  5. hepsi birbiribden güzel hangisi daha ağır basıyorsa onu al.bu kadar güzelliği görüp karar verebilmek gerçekten zor olsa gerek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:)evet heleki benim gibi kararsız olursanız daha da zor:)

      Sil
  6. ben birinci resimdekini begendim cnm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. himm :) herkes onu beğenmiş ,teşekkürler ;)

      Sil
  7. benim favorim en üstteki çünkü benim kahvaltı takımım onun pembesi :) markası bernardo..bende ilk önce bu rengini almıştım ama sonra pembesiyle değiştirdim daha hoş duruyor bence..cıvıl cıvıl..ama artık pembesi satılmıyor..kesinlikle bernardonun yeni sezonuna bakmalısın utanmasam alıcam yani bir takım daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himm yakından da böyle güzel mi:) bakıcam kesın canım,saol...

      Sil
    2. ben aşık olarak almıştım diyebilirim :)

      Sil
  8. En usteki kelebekli takim bernardo dan kuzenim almisti ama bende bulamadim yakindan dahada guzel renklerini bir gorsen umarim bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle söyleyinceşimdi çok heyecanlandım ya:)

      Sil
  9. canim birincsi bernardo gcen snenin benim tavsiyem bi iki tane takım olsn diğerlerini renkli desenli düz tabak kase olark ayrı ayrı al hcbi zaman skılmazsn sürekli çeşit çeşt kullanablirsin ;) english home berardo mudo kapakı çarsı buralardn blablirsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki tane takım olayını anlamdım :) birkaç tane mi almam gerekiyor, bilgilerndirirsen sevınırım :D ben birtane almayı düşünüyordum

      Sil
  10. bernardonun alisveris sitesinde bernardo butterfly çay seti adiyla satiliyormus cok tatli bir takim tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Canım en altta sağ köşedekini ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet bende bayıldım ona :) ama nerden bilmiyorum :D

      Sil
  12. üstteki takım çok güzel canımm tavsiye ederimm ben de tercihimi Bernardodan yana kullandım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himm en çok ilgi bernardo ya demekki :) bnm için de ilk sıradaydı zaten, daha iyisini görene kadar, bernardo :)

      Sil
  13. bende bernardo derim...çok zarif şeyler bulabilirsin..

    YanıtlaSil
  14. bende herkes gibi ilk resme bayıldım ama tecrübeli birisi olarak düğüne yakın almanı tavsiye ederim canım böyle şeylerin çok modası geçiyor sonra sen evleniyorsun herkesin evinde kullanıp eskittiği takım sende oluyor misafirliğe gidiyorsun kendi takımınla karşılaşıyorsun oyüzden düğüne yakın yeni çıkanlardan almak en mantıklısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok korktuğum konuya değinmişsin canım :) aslında diyorum birikim mi yapsam nişanlandıktan sonra alsam :) ama o da gözümü çok korkutuyo, birsürü şey

      Sil
    2. Bence para biriktirmek en dogrusu canim doviz yap ufak ufak deger kaybetmez paran ozaman :) hergecen gun yeni birsey cikiyor sonra begenmez oluyor insan verdigi para bosuna gidiyor zaten surekli kampanyalar oluyor indirimleri takip edersin dugun yaklastikca hepsi icine siner aldiklarinin ben hic almadim kiz kardesim aldi aldi kenara koydu sonucta mutsuz bir gelin herseyi eski gibi durdu ceyiz yerlestirirken herkes aa benim takim aaa benim catal aa neden teflon aldin seramikler ciktiya oldu birikim yapmak en dogrusu :) birde nacizane tavsiyem cok parcali takimlara pek girme fincanli olanlara filan sonra hersey birbirinin kopyasi oluyor kurdugun her sofra birbirine benziyor mumkun oldukca az parcali birbiriylede uyabilicek seyler alirsan her sofra kurdugunda kendinden birseyler katip daha mutlu olursun :)

      Sil
  15. Merhaba blognu çok beğendim izlemeye aldım.Bence en alttaki sade beyazı tercik et modası hiç geçmez her şeyle her renkle uyar daim kullana bilirsin sade ve zarif.Bende seni blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsın sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz herzaman en güzelidir :) ama ben sanrım farklı birşeyler istiyorum .. ama ne ama nee :)

      Sil
  16. ben çiçekliyi aldım.Tabikisi Bernardodan .harika parçalar enfes..Karar vermek zor kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hayırlı olsun sana canım :) umarım bende en yakın zamanda alabılrım

      Sil
  17. tatlım o en üstteki kelebekli takım BERNARDONUN ürünüdür. yengemde aynısı var :)

    YanıtlaSil
  18. canım bende geldim çok güzel takımlar.
    iyiki gelmişsin gene bekler lezzetlin:)
    bende takibe aldım:))

    YanıtlaSil
  19. merhaba, ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim...bende sizi izlemeye alıyorum..

    yayınladığınız takım resimlerinin hepsi çok şık.....ama konu kahvaltı ise, canlı ve çiçekli takımlar olabilir...nede olsa misafir takımlarımız birazcıcık daha ciddi dimi ama....bu da benden naçizane bir görüş....

    sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)