13 Aralık 2012 Perşembe

DETAY.. / PART 1

Selam,benim canım takipçilerim :)Konuya direk olarak girmek gerekirse dün giyinirken bir eksiklik hissettim , birşey gerekliydi,aksesuar!! Sonra açtım aksesuar kutumu ve taktım takıştırdım ve düşündüm ki şıklık için detay gerekli..Sonra aklıma böyle birşey geldi..Bundan sonra her kombinimi yayınlamaya fırsatım olmadığı için :( kombinlerimin yanısıra böyle aksesuar detaylarını da fotoğraflayıp ayrıca yayınlayacağım,hem sizlere de fikir olmuş olur :) Ne dersiniz kızlar..?Hepinize koccaman sevgiler,çok geçmeden burada olacağım..

2 yorum:

  1. bence de aksesuarlar çok önemli. Yaz kadar bileklik ve yüzük kullanmak kolay olmasa da özellikle kışın kolye kullanmayı çok seviyorum:)
    ben de takipteyim!
    teşekkürler:)
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Evet kışın kolye çok daha güzel oluyor.Teşekkürler canım yorumun için,gelirim mutlaka ;)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)