20 Aralık 2012 Perşembe

PENYE ETEK/FUSYA ŞAL KOMBİN..

Merhabalar :) bu postumda akşam gezmesi kombinimi paylaşıyorum sizinle aynı zamanda iş kıyafetimdi bütün gün bu kıyafetlerle gezdim :S :) ama rahatlığına diyecek yoktu hani :P Bu eteğim iyiki var ya her sıkıştığımda imdadıma yetişiyo,dolabımı açıp bakıyorum giyecek bişey bulamıyosam eteği alıp çekiyorum üstüne zaten herşey oluyo :)Şalım barbıerri diye bir marka,fiyatı ipekevi nin fiyatı ile hemn hemen aynı,kalitesi de! Gerçekten çok memnunum kızlar bilginize :)Benden bukadar,kaçtım ben..Pek kıyemetli yorumlarınızı beklerim :)


Şal:Barrierie / Çizme : HOTİÇ / Gömlek : CROSS / T-shrt / LTB / Etek : Ben'li MODA..

11 yorum:

  1. bence çok güzel olmuşsun canım :))
    bende spor şıklığı daha çok seviyorum :))
    rahatlıktan yanayım :))
    ee tabi mecbur kalınca klasikde giyiyoruz :))

    fuşya şalını çok beğendim...
    bende almayı düşünüyordum...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı günler cnm harika gözüküyosun pembe şalına çok hoş gözüküyo güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım :) ben de iyica salıverdim kendimi topuklu ayakkabı bile giymiyorum artık :D kendimi toparlamam lazım :P görüşürüz,öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. Elacım çok saol canım :) öpüyorum seni,bu arada face hesabımı da dondurdum :D farkındamısn

    YanıtlaSil
  5. aaa evet cnm olssun bole de iyiyiz biz :) ama dönersin bi süre sonra bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. böyle bi etegin bu kadar şık duracagını düşünmezdim dogrusuu. çok güzel olmuş cnm:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim canım :)melanjlı antrasit bi kumaş olduğu için penye gibi görünümyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  8. bu eteği nası temin edebilirim?satışı konusunda yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  9. CEKET ŞALA BAYILDIM

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)