22 Haziran 2012 Cuma

SONUNDA KAVUŞTUM / DÜĞÜN KOMBİN+YAKALARIM :)


Merhabaa :) sonunda kavuştum sizlere yoğun bir temponun içinden çıkıp koşup geldim ve burdayım :) Bu aralar hem iş hayatım hem özel hayatım biraz hareketli olduğundan bir süre istemeyerek ihmal ettim :( inanın içim hiç rahat değildi artık daimi görevim olarak görmeye başladım buraları :) bildiğiniz özlüyorum.. Güzel bir haberle geldim sizlere :)Yakında facebook ta bir sayfam olacak özel kumaşlardan özel dikim kıyafetler tasarlayıp satışa sunacağım inşallah :) Her üründen bir bilemediniz iki adet olacagından kimseyle pişti olma ihtimaliniz de olmayacak :) en güzeli de bu olsa gerek :)



Bu yakalar baya bir önce sizlere bahsettiğim, bir pazar günü sıkılıp yaptığım yakalarım :) özellikle siyah olanı her bluzun gömleğin üzerinde kullanabiliyorum..


 Biliyorsunuz düğüne diye gitmiştim buradan en son :) Çıkışta gelin damat  kuzenler arkadaslar hep birlikte yemeğe gittik. Düğün için çok klasik bir kıyafet giyipte daha sonra dolabımın bir köşesine kaldırmak istemedim o nedenle daha spor bir kıyafet tercih ettim :) Eteğim nasıl? benim tasarımım ve satısa sunacağım kıyafetlerden biri o :)

Bu fotoğrafta çevremde çok fazla tanımadığım insan olduğundan böyle bir yol düşündüm :D nasıl olmuş gayet başarışı değilmi :)Şimdilik benden bukadar ama bu uzun zaman diliminde düşündüm tasındım artık daha sık post girmeyi düşündüm , böylesi daha iyi ;) Hepinizi kocaman öpüyorum..Sevgiler..

Etek: BENLİ MODA/ Eşarp :VAKKO / Çanta : E-BAY / Ceket : Pull and Bear / Bluz : ZARA / Ayakkabı : ZARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)