24 Haziran 2012 Pazar

İNDİRİM GÜNLERİ..

Merhabalar;
İstanbul shopping fest ile indirim günleri çoktaan başlamış bulundu :) Benim gibi henüz vakit bulamayıp mağazaları gezemeyenler için geçtim bilgisayarın karşısına gözüme çarpan ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.Benim bu ara bir trench coat ve bir ayakkabıya ihtiyacım var :) Karar veremedim herzamanki gibi gidip mağazada bakmak lazım :) Trench coat ı ince istiyorum umarım beğendiğim modeller incedir yoksa yaz sıcağında çekilmez:) Onların hemen altındaki iki ayakkabı da kararsız kaldıklarım tek endişem terletmeleri deneyip göreceğim :)




                                                                MANGO/149,99 TL
                                                                   ZARA/199.95 TL
                                                                 ZARA/169.95 TL
                                                                   BERSHKA/75.95 TL

BERSHKA/75.95 TL

                                                                     MANGO/124 TL
                                                              NINE WEST /265 TL
                                                                          TWIST-
                                                                       ZARA/129.95 TL
                                                                     ZARA/79.95 TL
                                                               MANGO/179.99 TL


                                                                        ZARA/79.95 TL
                                                              PULL AND BEAR/ 26.95 TL
                                                        STRADIVARIUS/22.95 TL
ADİL IŞIK/199.90 TL
ADİL IŞIK/129.90 TL
Sağlıcakla kalın..Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)