5 Haziran 2012 Salı

2012 YAZ MODASI BİLMEM KAÇINCI MADDESİ "PEPLUM"








Yine benim çok sevmiş olduğum bir trend PEPLUM.. Çok havalı :) Özellikle eteklerde çok hoş duruyor. Hatta evinizde eskilerden kalm balık eteğiniz varsa alttaki volanlı kısmını alıp eteğin kemer kısmından birleştirerek kendinize peplum etek yapabilirsiniz ;) hem evde kullanılmayan  kıyafetlerimiz değerlenmiş olur hem trendleri takip etmiş oluruz :)..Ayrıca size bir ipucu vereyim :) kuzenimin kına gecesi için kendıme hazırladığım kıyafetım de bende bu trende uydum sanırım :D Kıyafetını yaptığım arkadaşım
Zehra fotoğrafını gönderdi bana kombinlenmiş bir şekilde Nur hanımdan da alınca sizlerle paylaşacağım inş :) gerçi bana belli olmaz lönk diye çıkıveririm aniden :D şimdilik hoşcakalın ,Saygılar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)