9 Eylül 2011 Cuma

siyah pantolonum ve ben çok mutluyuz:)


Merhabalar, ramazan dolayısı ile çok fazla yorgun olduğum için ilgilenemedim blogumla fakat bugünden itibaren  gayet motive olmuş bir şekilde başlıyorum.Haftaiçi çalıştığım için gün içindeki boşluklarımda yazmaya çalısacağım ama haftasonu daha fazla beraber olacağiz:) şimdii gelelim sadede bayram tatilinde konyadaydım giderken de rahat edebilceğim bikaç şey diktirdim.Benim için en kullanışlı olanı da bu siyah pantolon oldu gerçekten çok rahat ettim üzerine kısa da giysen oluyor uzun da :) hatta ben önü kısa arkası uzun bir gömlek alıp onunla giydim.Bu kadar anlattım ama henüz fotoğrafını çekemedim(: buyüzden bende çalışırken bir boşluğumda çiziverdim hafta sonu da kombine edilmiş bir şekilde pantolonu koyarım inşallah :)şimdilik hoşcakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)