13 Eylül 2011 Salı

El emeğim, takılarımm..:)

Merhaba bayanlar, bugün çok kötü başladı benim için uyuyakalmışım ve nerdeyse servisi kaçırıyordum evden aceleyle çıkınca da hayatımın unutkanlığını yaptım ve çantamı evde unuttum:)nekadar unutkanım siz düşünün artık.Neyse ki sonradan keyfim yerine geldi.. Sizlerle takılarımın bir bölümünü paylasmak istiyorum :) bunlar benim yaptıklarım hazır olanları kombinlerimde görürsünüz zaten.Gördüğünüz gibi çok abartılı kolye sevmiyorum ama uzun olmalı benim kolyem.Evde olduğum üstüne birde sıkıldığım zamanlarda bunlarla uğraşıyorum işte:) Görünüşte basit gibi görünebilir evet ama kıyafetimi çok sade bulduğum zamanlarda kurtarıcım oluyorlar gerçekten.ilerleyen zamanlarda yeni yaptığım takılarımı da paylaşırım inşallah hatta yapılışını da koyarım hep birlikte yaparız umarım beğenirsiniz:)hoşçakalın..
















 Bilekliklerimi çok seviyorum:) bunlardan birkaç tane daha yapmayı düşünüyorum gümüş ve altın rengini gece kullanmak için. En kısa zamanda onları da yayınlarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)