12 Eylül 2011 Pazartesi

gri etek kombinimm:)


 işyerimde ceketle durmadım tabiki:) görmeniz için..Bu arada bu demir parmaklıkların çok hoş olmadığını biliyorum ama el mahkum:) boş bulduğumuz odaya girip çekiyoruz özlemciğimle..

 birkaç gün önce çizimini yapıp koyduğum gri etek..





merhaba hanımlar umarım iyisinizdir ben pazartesi gününe özel olan bir hal içerisindeyim bildiğiniz pazartesi sendromu . Görmüş olduğunuz kombine de yansıdı zaten:) genelde pazartesi günleri pek şık olamam daha fazla spor kıyafetleri tercih ederim içimden gelmez çünkü..Bu nedenle de böyle bir kombin çıkardım ortaya .Baya detaylı bir şekilde koydum eteğin fotoğraflarını umarım beğenirsinizz..:)


ceket:KOTON
etek:Ben'li moda
bluz:KOTON
ayakkabı:DOGO SHOES
yüzükler:H&M
şal:GÜMÜŞ İPEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)