15 Mayıs 2013 Çarşamba

KIRMIZI -FUSYA MOOD BOARD

Benzer renkleri kombinlemek adet olmuş bu zamanda..Ben seviyorum,renkleri bu şekilde kullanmaya da çalışıyorum açıkcası.Tekdüzelikten sıkıldım sanırım, heryerde aynı şey,herkes aynı!Böyle yeni bir olay ortaya çıkınca hemen atlıyorum,her nekadar bu çok yeni olmasa da :) Dedimki bir denemek gerekir,kırmızı ve fusya nasıl durur:) vee böyle bir moodboard hazırladım. Farkettim ki ben gerçekten seviyorum uyumsuzluk uyumunu ;)Sıcak renk tonlarını hep sevmişimdir zaten. En kısa zamanda kırmızı ve fusya parçaları dolabıma ekleyip kombinimle sizlerin karşısına çıkmayı istiyorum.Peki sizin bu konuda fikrinizi istesem?



2 yorum:

  1. ben kırmızı-pembe
    lacivert-siyah
    kahve-siyah
    gibi zor kombinleri seviyorum
    ama zor işte :)
    senin kombini merakla bekliyorum canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. beğendim bu fikri çalabilir miyim?

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)