22 Mayıs 2013 Çarşamba

FARKLI OLMAK İSTEYENLERİN ADRESİ 'GÜLİZ UZER'

Merhabalar,
Sizlere bugün benim yakından takip ettiğim ve tasarımlarını gerçekten çok beğendiğim bir isimden bahsetmek istiyorum. Genç tasarımcı Güliz Uzer..
Başlık aslında söylemek istediklerimi tam olarak özetliyor diyebilirim.Görmeye alışık olduğumuz detayların dışında çok farklı detaylar,ince düşünülmüş fikirler var.Beni ilk etkileyen kolleksiyondaki renkler oldu. Renkler alışılagelmişin dışında çok iyi kombinlenmiş.Detaylar çok hoş, uçuş uçuş gömlekler elbiseler çok havalı :)  Verev kesimler, nakış işlemeler rengarenk taşlar ile bu yazı farklı ve şık geçirmeniz mümkün.Ürünlere Buradan ulaşabilirsiniz.
Benim kolleksiyonda aşık olduğum parça  bu işlemeli gömlek! 

Biz tesettürlü bayanlarında kullanabileceği bu gömlek gerçekten çok şık.Üzerine  dilediğimiz  renk şal kullanıp kombinleyebilirz diye düşünüyorum, özellikle fusya ve oranj bana göre çok yakışır :)



Kolleksiyondaki tüm parçalar birbirleriyle uyum içinde.Ben bu taş detaylı minik çantaları çok beğendim.Ayrıca aynı taşların kolye ve bilekliği de yapılmış.




Güliz Uzer e başarılarının ve bu harika tasarımlarının devamını diliyorum.Sevgiler..

2 yorum:

  1. Merhaba Benli Moda; Tanıtım kampanyası eşleşmeniz belli oldu. Detaylar için tıklayınız

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Sitenizde haber/konu yayınlamak istiyoruz. Devamlı haber/konu alımları yapmaktayız, reklam ağımıza sizde katılmak ister misiniz?

    mail : creamarks@gmail.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)