10 Mart 2013 Pazar

HUZUR SOKAĞININ TESETTÜRLÜ KIZI 'ŞÜKRAN'

Bir süredir gündemde olan , Huzur sokağı dizisinin tesettürlü ve Bilal e aşık kızı Şükran ı canlandıran Sinem Öztürk şimdilerde tesettürlü genç kızların ilgi odağı.Öyle ki artık genç kızlar Şükran ne giyerse onu giymek ister oldular. Diziyi ilk izlediğim de yok artık dedim! Orta yaşlı bir giyim tarzı ve babaanne şalları ile beni hayal kırıklığına uğrattı.Sonrasında neredeyse tüm izleyiciler aynı fikirde olunca imaj değişikliğine gidilmiş, çok da isabet olmuş! Stil danışmanı Esra Seziş elini değince hepimiz bu farkı gördük ve farkettik.Daha güzel ,modaya uygun ve tesettür sınırlarınıda aşmadan giyinmeye başladı Şükran..Ben olsam o kıyafetleri giyermiyim? Hayır. Fakat yinede öncekine göre büyük başarı doğrusu. Bulunduğu konum ,yaşadığı mahalle bukadarına müsait belkide. Şuanda Esra Seziş giydirmiyor diye biliyorum, sanırım artık Kayra ve Tekbir giydiriyor.İlerde bu markaları tercih edermiyim bilmem fakat birkaç kez Tekbir den eşarp aldım onun dışında Kayra yada Tekbir den alışveriş yapmışlığım yok.Eşarp demişken Şükran ın şallarının da İpekevi olduğu nekadar belli değilmi :)

Benim anlayamadığım durum moda neden herzaman tek bir kişiyle sınırlı kalıyor. Eminim birçok kişi hayatta giymem dediği kıyafetleri şükran karakteri giyince giymek durumunda kalmıştır. Böyle olmaması gerektiğine inanıyorum.Yinede  herkesin kendi tercihi tabii ;)



14 yorum:

  1. ben de takip ediyorum :)
    çok yakışmış ona kapalılık..

    YanıtlaSil
  2. :) evet canım yakışmış gerçekten,şimdilerde daha da cok..

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum bu diziye ben kitabını da okumuştum inşallah kitaptaki son gibi olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. Bende okumuştum ama tam hatırlamıyorum ne oldugunu :)

    YanıtlaSil
  5. ben hatırıyorum bilal şükranla evlenecek şükran doğum yaparken ölecek:( şükranın kızıyla feyzanın oğlu tesadüfen birbirlerine aşık olacak.feyza kötü hastalığa yakalanacak bilalin kızı ile oğlunun mutluluğunu görünce bilalin kollarında biz kavuşamadık ama onlar kavuştu deyip ölecek:( çok acıklı yaa böyle bitmez inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tubacım :) umarım öyle bitmez gerçekten , ağlarım :(

      Sil
  6. yıllrca ayrı kalıyorlar kitapta feyza ile ve birleştiklerinde feyze bilalin kollarında lüyo anımdadıgım kadarıyla.

    değil şükran dizinin hepsi kayra dan giyinse yada ipek evinden örtse bu kıyafetlerden giyinmem . bir kez bir pardesü almıştım bir kaç yıl önce bayagıda para vermiştim onun kayra lduğunu geçenlerde farkettım. şükran iyi hoş giyiniyorda.. topuz aldı başını gitti. mutaası kendi yağıyla kavrulan bir mahallede yaşıyorlar. ama maaşallah şükranın kıyfetleri bir defada aynı olsun yokkk...feyza ondan daha beter gıyınıo kız dökülüyor:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten birazcık inandırıcı olsun dıye arada bir aynı kıyafetleri giyse süper olacak :)

      Sil
  7. imaj değişikliğine gidilmesi kesinlikle yerinde oldu, giyimini geçtim özellikle eşarp bağlamaları korkunçtu ilk başta,normale döndü çok şükür :) Takip ediyor muyum hayır, ben hiç bir diziyi takip etmiyorum gerçi :))) ama kitabını okumuştum ben de

    YanıtlaSil
  8. gerçekten eşarpları baya baya kötüydü,gerçi hala çok sevmiyorum bağlayış şekillerini ama neyse :)

    YanıtlaSil
  9. Esra seziş işe el atınca gerçekten de şükranın tarzı çok değişti ve güzelleşti

    YanıtlaSil
  10. Bence dizideki karakterler gibi eşarp bağlayanların olduğunu düşünerek çok fazla eleştirmemek gerekiyor. Örneğin ben bloğuna gelip ziyaret ettiğimde senin çok hoş biri olduğunu ama eşarp bağlama şeklinin seni olduğundan büyük gösterdiğini düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  11. Çok fazla eleştirmek haddimiz değil tabiki, yanlız dixideki gibi eşarp bağlayanları herkes takip etmiyor, varlıklarından haberdar değiliz bile, ama dizideki karakteri milyonlar izleyip takip ediyor. Şu zamanda tesettürlüleri geri kafalılıkla yobazlıkla suçlayan okadar insan varken de bunlara mahal vermemek gerekir diye düşünüyorum ben, tabi belli sınırları aşmadan :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)