9 Nisan 2013 Salı

ÇİÇEKLİ MAXİ ETEĞİM VE JEAN CEKETİMLE..

Selam fıstıklar ;) nasılsınız, pazartesi sendromundan çıkıp bulutlu bir salı sabahına gözlerimizi açmış bulunuyoruz :) bu durumdan benim gibi memnun olmayanların çoğunlukta olduğunu biliyorum :) Cumartesi günü siparişlerim için eminönü yollarındayken ben bu kıyafetler vardı üzerimde :) biraz rahatlığı tercih ettim,işimin nekadar süreceğini bilmiyordum çünkü,iyi de etmişim,aralıksız üç saat yürüdüm :D bunun üzerine birde eve gitmeyip alışverişe çıktım :) aldıklarımı daha sonra paylaşıcam sizlerle..Yaka kolye mi hatırlıyorsunuz YAZ ALIŞVERİŞİ postumdan. Yaka kolyeler böyle tek renk olunca rahat oluyor, uyarmı uymazmı olayı pek olmuyor.Tercihinizi bu yönde kullanabilirsiniz :) tabi araya renkli birkaç tane de lazım ;) Eteğim Madame Modista tabiki :) öyle rahat ki, anlatamam, üzerimde yok gbi :) o nedenle onu tercih ettim.Diğer parçaların hepsi Zara denk gelmiş :)Facebook üzerinden siparişler alıyorum, dileyen arkadaş olarak ekleyip modellere göz atabilir;) Buradan buyrun :)TIKTIK.. Sevgiyle kalın :)


              Etek :MADAME MODİSTA / Bluz: ZARA / Ceket : ZARA / Ayakkabı : ZARA  / Çanta : ZARA

18 yorum:

  1. SPOR VE RAHAT ŞIKLIĞI BENDE SEVİYORUM...
    ÇOK HOŞ OLMUŞSUN CANIM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :))bende bazen rahatlığı arıyorum

      Sil
  2. çokkk güzellll yaaaaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canımm;)daha iyileri senin olur inşallah

      Sil
  3. çok güzel olmuşsun:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Renkli ve rahat bir kombin olmuş, bahar haftasonları için ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya sorma :) artık beni kimse tutamaz :D içim içime sığmıyor, bahar geldi ya

      Sil
  5. slm
    çok şık ve rahat görünüyor.....
    ankaradan sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Benden de Ankara ya svgiler..

      Sil
  6. çok beğendim.. çok yakışmış gülerek giyinin

    YanıtlaSil
  7. eteğin deseni çok güzel de ah bir de olduğundan iri göstermese
    size çok yakışmış ama iyi günlerde giyinin

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)