14 Ocak 2013 Pazartesi

< BEĞENDİKLERİMDEN SEVDİKLERİME >

Merhaba kızlar,nasılsınız,ben bomba gibiyim,haftasonu dönüşü ilk defa bukadar pozitif ve enerjığım :))İzlediğim dizi ve tv programlarından beğendiğim gözüme çarpan kıyafetleri sizlerle paylaşmak istedim. İlk resimdeki pudra pembe elbise çok ölçülü bir nişanlık bana göre..Rengi de bir okadar asil,ve ebru akel de çok güzel taşımış herkes de öyle durur mu bilmem. İkinci fotoğraftaki kıyafet ise Linet in beyaz show da giydiği kıyafet,boydan fotoğraf koyamadım ama eminim birçoğunuz izlemişssinizdir zaten,çok kolay bir şekilde tesettüre uygulanabilir bir tasarım,ben bayıldım. Hadisenin kıyafeti ise bence çok asil, payet,ışıltı çok yerinde kullanılmış ve yakımış.Tek yapmamız gerekn sağ kolu da uzatmamız :)  Tabi daha çok ama biliyorsunuz fotoğraf ekleme sıkıntısı yaşıyoruz birçok blogger..Şimdilik benden bukadar,tekrar geleceğim inşallah :)

4 yorum:

  1. Evet canım güzeller :) özel günler için şık kıyafet arayanlar fakat bulamayanlar için koydum bunları :) beğenmene sevindim..

    YanıtlaSil
  2. slm cnm :)izleyicilerim butonun cıkmyo bi türlü sorun bndemi anlayamadım ama

    YanıtlaSil
  3. selam canım :) hoşgeldin, şuana kadar öyle bir sorunla karsılasmadı kımse :( sanırım blogla ilgili bir sorun değil, tekrar denersin umarım olur :):)sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar :)