2 Temmuz 2012 Pazartesi

ÇİÇEKLİ PANTOLONUMLA SİZLERİ SELAMLIYORUM :)


Mutlu haftalar;
Mutlu çok mutlu bir hafta geçirmeniz dileği ile başlıyorum yazıma :) umarım moralinizi bozacak hiçbir şey yoktur hayatınızda benim şu sıralar işim gücüm gayet keyifli :) mutluyum , şükürler olsun..İstanbulda son dört günüm Konya dan yazabilirmiyim bilmiyorum ama yazmaya çalışacağım . Yine de neolur neolmaz diye bu haftayı bol postlu geçireceğim :)

 Bilirsiniz ben en çok cuma günleri giyinmeyi severim :) daha bir renkli ve özenli olurum .. nedendir bilinmez :)
 Gelelim kombinime :) bu yaz rengarenk çiçekli cıvıl cıvıl giyinmek istiyorum ve giyiyorum gördüğünüz gibi :) Üstümdeki çiçekli şey aslında bir pantolon hernekadar etek gibi görünse de :)
 Bu çanta KOTON 'dan ..Bazen çok güzel sade ama şık çantalarla karşılaşabiliyoruz Koton da..Fakat personellerinden çok memnun değilim açıkcası bilmiyorum bana mı denk geldi ama genelde ilgisiz ve aksi davranıyorlar..
Bugün çok konusmadan bitiriyorum postu.Yarın inşallah tekrar sizlerleyim ..Değerli yorumlarınızı bekliyorum , desteğinizi de.. :) Hepinizi kocaman öpüyorumm..

Ceket: MANGO / Pantolon: Ben'Li Moda / Gömlek: H&M / Çanta: KOTON / Ayakkabı : ZARA / Şal: ARMANDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)