25 Mayıs 2012 Cuma

ZARA'dan yeni ciciler :)

Merhabalar :) suan çok zor şartlarda hazırlıyorum bu postumu .. Buara aksattım biraz biliyorum ama bu kez durum farklı.. İki gün önce ufak bir kaza geçirdim iş çıkışı araba çarptı :( çok ciddi bir sağlık problemim yok şükür ki fakat yinede vücudumda morluklar ezilme fln var zar zor geldim işe neyse ki haftasonu geldi..
Aynı zamanda birkaç sipariş aldım bu hafta içi teslim etmeyi düüşünürken sarktı tabii ona da ayrı bir üzüldüm ama önümüzdeki haftasonu hazır inşallah.. Aldığım siparişler hazır olduğunda fotoğraflayıp paylaşırım sizlerle..Ayrıca sizde yayınladığım modellerden yada herhangi beğendiğiniz bir modeli bana gönderip sipariş verebilirsiniz ayrıca gördüğüm kadarıyla benim fiyatlarım dışarıya göre gayet uygun :) haberiniz olsun..
Tam ıkı hafta sonra kuzenimin kına gecesi ardından nikahı var o nedenle kendime de yeni ciciler hazırlıyorum :) şimdilik bahsetmıyorum size sürpriz olsun giydiğim zaman fotograflayıp yayınlayacagım inşallah . Bu aralar bu şekilde anlayacağınız biraz üzücü biraz yoğun :) yine de mutluyum çok şükür..Kendinize çok çok iyi bakın bunlarda yeni basıc cicilerim :)



Çanta bir haftadır kolumda :) çok rahat ve kullanışlı.Ayakakabı da rahat fakat henüz kullanmadım.Herkeze sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)