3 Mart 2012 Cumartesi

Mor&Mor..

Merhabalar..Nasılsınız umarım iyisiniz:) ben çok iyiyim . Sizlerle geçen haftadan kalma bir kombinimi paylaşmak istiyorum . Yağmurlu bir günde rahat giyinmeyi tercih ettim gördüğünüz üzere :) iş çıkışı arkadaşımla yapmış olduğum bir kaçamak .Günün sonunda çektirdiğim için fotoğrafı pek düzgün olmasa da idare eder , umarım beğenirsiniz..




Ayrıca hala tasarımlarımı takip eden arkadaşlar var eskilerden kalma modellerime siparişler alıyorum ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim :)Yakında yeni koleksyonum ile sizlerin karşısında olacağım inşallah..
Yarın yetiştirebilirsem yeni bir post hazırlayabilirim. Bilginize .d Herkeze mutlu haftasonları...

Etek : Ben'li Moda / Deri ceket: Batik / Çanta : Koton / Bluz : Batik / Şal : Armanda / Kolye : Tresera


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)