19 Nisan 2012 Perşembe

ROMANTİZM KOKUSU..

Merhabalar, Yine mutlu bir cuma gününde sizlerleyimm .d Öyle mutluyum ki anlatamam içim içime sığmıyor , bunda 3 günlük tatilin de payı olsa gerek. :) İçimdeki kıpırtı kombinime de yansıdı sanırım ..
Bu haftasonu bol bol dinlenmek ve post hazırlamak istiyorum, kendime vakit ayırmam gerekiyor artık..Bir günümü de gezerek geçirmem gerekiyor tabi bünyem alışkın .d Yaptığım yakaları paylaşacaktım sözde sizlerle hala paylasıcam yani..Haftasonu planlarıma onu da dahil ettim ;)
Kombinime bir göz atarsak .p renkler sizce de insanın ruhunu dinlendirmiyor mu? Ayakkabı bir önceki postumdan zara, aynı şekilde gömlek ve ceket de ..Eşarp ise tabiki VAKKO..Etek şimdilerde heryerde bulabileceğiniz klasikleşmiş bir model .Anlayacağınız kolaylıkla bulabileceğiniz ürünler :)Elinize de öyle bir buket çiçek almayı unutmayın .p farkımız olsun dimi, baharın habercisi olalım :)Neyse cok konuştum ben  yine işler beni bekler.Olurda yetiştirebilirsem akşama doğru bir kombin postum olabilir ,kısmet değilse daha sonra :) Herkez kendine cok cok iyi baksın.Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)