29 Haziran 2012 Cuma

SÜRPRİZ HABERİ :)

Herkese selamlar :)
Gününüz nasıl geçiyor ? benimki de soru değilmi cuma günü günümüz nasıl geçerse geçsin yarının tatil olduğunu bilmek insana huzur veriyor..Öğleden önce yoğun olmama rağmen pek stres yapmadım mesela :) az kaldı sabır sabır diye diye günü bitirdim ve bir saat sonra özgürümm :)Akşam kumaşçıya gidip renkli bir kumaş almak istiyorum kısmet olursa .. Sizlerle paylaşmadım sanırım daha önce ben haftaya Konya ya gidip on gün ortalıktan kayboluyorum izninizle :) Gerçekten çok iyi geleceğine inanıyorum dinlenmeye çok ihtiyacım var.Dinlenebilecekmiyim bilmiyorum gerçi ama :) kuzenimin düğünü için gidiyorum gitmişken kalıyorum :) Konyadaki düğünler buradakine göre bir hayli yorucu geçiyor..Herneyse :) uzun lafın kısası düğünde giymek için bir etek meydana getirmek istiyorum inşallah :)Rengini canlı bir renk düşünüyorum..Kına gecesinde belki koyu renk giyerim ama belkii :)Yarın yada en geç pazartesi size ufak bir sürprizim var bir mani cıkmassa..Haftasonu gerçekleştireceğim :)Şimdilik benden bukadar sadece sizlerle azıcık dertleşmek istemiştim :)Kendinize çok çok iyi bakın ..Allah'a emanet olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)