18 Mart 2012 Pazar

Pudra ŞaL&Ceket

Selam hanımlar;nasılsınız baklaım? umuyorum ki çok iyisiniz :)Benimde Allah'a şükür keyfim yerinde bu ara.Kendime dert ettiğim şeyleri hayatımdan bir bir diskalifiye ediyorum :)Herşey daha güzel olacak inanıyorum ,siz de inanın..
Bu haftasonumda gayet güzel geçti ve geçmeye devam ediyor .Dün bütün gün mağaza mağaza gezdim vee alışveriş yaptım tabiki :)Öyle çok abartmadım bu kez ,en çok beğendiğim bikaç şeyi aldım,eskisi gibi her bulduğum indirimde olan ürünü alma alışkanlığımdan vazgeçiyorum yavaş yavaş..Bir sonraki postumda aldığım şeylerden bahseder ve resmederim :)



Bu da haftasonu kombinim, kendinize çok iyi bakın..

Ceket : Bershka / Etek : Ben'li Moda / Çanta : Koton / Bluz : Koton / Şal : Armanda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar :)